fredag 15. januar 2016

Undrenes tid er ikke forbi

Jeg måtte bli 50 år, 2 mnd og 20 dager før jeg fikk lov å kalle meg voksenl. Varute med jobb i går, og ble servert vin! Vin!! 
Alle vet jeg ikke liker vin..men høflig som jeg er måtte jeg smake, og var forberedt på å ikke like det, for alle viner smaker gjær, sånn er det bare.
Jeg vil så gjerne like det, for det ser så godt ut..
Så smakte jeg da...og nam!! 
Denne her...nydelig! 
Jeg hadde ett glass, og jeg drakk opp.
Flere enn meg som fikk sjokk, hehe.
Så jeg fikk lov å kalle meg voksen..
Ikke spør hvordan den smakte, om den var fruktig eller no sånt, den smakte godt, ferdig med den saken.

Ha en fin dag og klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Ja, noen blir senere moden enn andre, hehe:)) Vin ER godt.

    SvarSlett
  2. Så sannelig:)) Liker selv slike viner som er litt lette..italienere framfor spanjoler;)

    SvarSlett