lørdag 30. januar 2016

Søvnløs, igjen

Klokka er snart 02 og får ikke sove...igjen.
Begynne å bli lei av disse nettene...blir jo bare til at jeg ligger og grubler, og alle (tror jeg) vet hvordan tankene snur fort fra glade, positive, til ikke fullt så glade, negative tanker på nettene. Jeg er ekspert på det der..
Dette skal ikke bli en sånn negativ blogg, det jeg er full av selvmedlidenhet, det gidder jeg ikke..ferdig med den slags!
Jeg digger han derre Per Fugelli..full av flotte ordning kan ta med oss gjennom dagene 

Så dere på Hver gang vi møtes idag? Admiral P sin tur..jeg var ikke særlig gira på å se akkurat han...så ble det jo sesongens beste! 
Jeg smilte gjennom hele programmet, ble helt sår i smilemusklene 😃😃
Og jammen kom det noenåtyve tårer også. Skylder på alderen, tårene kommer lettere da..

Det hjalp å skrive...Ole Lukkøye banker visst på døra her...
Natta folkens som fremdeles er våkne, godmorgen til dere som våkner etterhvert

Grip dagen!
Klem

3 kommentarer:

  1. Håper du har sovet,
    Ja admiral p er topp,
    Ønsker deg en fin dag, digger fugelli jeg å. Sitat boken er toppers.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Å ligge våken om natta er grusom, vet endel om det. Ønsker deg en fin søndag.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Kjent fenomen dette..
    Admiral P og programmet var topp! Storkose mæ hver lørdag:)
    Klemmings:)

    SvarSlett