lørdag 9. januar 2016

Klar!

Idag kommer de som var på fellesvisningen. De vil se den i dagslys. Skjønner jeg godt, jeg skal se på den jeg var og så på, i morgen kl.12. Det gikk fryktelig fort da jeg var der sist, jeg måtte så fryktelig tisse, så jeg måtte løpe, hehe. Kunne jo ikke spør om jeg fikk låne doen der, liksom...
I går etter jobb var jeg ute med ei venninne, ei av de det kan gå år mellom hver gang, og kan ikke huske sist vi var sammen. Men det er jo ikke noe problem når skravla går i ett. Det var nesten så vi glemte å spise.
Her er hun, og Sissel heter hun. Ja, jeg fikk lov å bruke bildet! 
Sissel har jeg kjent siden jeg var 13-14 år. Vi sang i kor sammen, og etterhvert da hun fikk barn, passet jeg de mens hun var på jobb. I den tida jobbet hun på lensmannskontoret i Vennesla, noe jeg syns var utrolig kult. Jeg har alltid vært fan av politiuniformer, av en eller annen grunn.. Nå satt hun på et kontor da, og hadde ikke uniform, men kult var det.
Sissel var den som nappa brynene mine for aller første gang, og jeg husker ennå å vondt jeg syns det var, og det gikk mange år før jeg gjorde det igjen 😂
Så startet hun for seg selv, et firma som organiserte turer for forretningsfolk og oss andre dødelige. Det firmaet går så det suser, og jeg syns det er kjempemoro at hun har fått det til! Hun har vært med på "min reise" gjennom livet, selv om vi ikke har hatt så mye kontakt, så vet vi at vi er bare en telefon unna. Det er ekte vennskap det. Vi planlegger at jeg skal være med henne til Tunisia...en eller annen gang, men at det skjer, det er jeg ikke i tvil om. 

Tilbake til den visninga...jeg tror ikke det har vært så lite hybelkaniner i denne leiligheten siden vi la den ut for salg. Og filla sklir over bord og benker som det aldri har gjort før. Litt godt å ha det rent da..
Håper virkelig de er like interessert etter at de har sett den igjen...tenk om det blir budrunde? Det hadde vært noe det. Optimisten i meg vokser for hvert ord jeg skriver.. Dere får sende alle gode vinner og tanker til meg. 
Tror det går bra jeg!

Ha en fin lørdag og klem fra meg

4 kommentarer: