torsdag 14. januar 2016

Søvnløs...

En av de nettene igjen, jeg får ikke sove. Det er typisk når jeg har mye som surrer rundt i hodet.
Først og fremst i morgen, når jeg skal snakke foran så mange mennesker. Har holdt noen taler i mitt liv, men dette blir så personlig. Veldig personlig. 
Og noen av de som kommer til å være der, vet jeg ikke om jeg ønsker skal være der, og de jeg hadde trengt å ha der, kan ikke komme..men så vet jeg at mange av de jeg ønsker og trenger, kommer til å være der...forvirra? Følg med i neste episode...
Begynner jeg å grine, javel så gjør jeg det, så lenge jeg klarer å hente meg inn igjen. 

Tror jeg har bestemt meg angående hvor jeg skal bo. Hun venninna mi som tilbød meg å leie av de, for en slikk og ingenting. Jeg tror jeg havner der periode, så jeg ikke hopper på det første og beste, selv om jeg har sykt lyst på den jeg har sett på, 2 ganger.. Men det har ikke kommet bud på den ennå...folk sitter vel på gjerdet. Er uansett skikkelig glad for at vi fikk solgt så fort. 
Nå er det bare å få unna oppgjøret.



Avslutter med dette diktet, jeg syns det er flott, og det sier mye...
Ha en riktig god natt og klem fra meg

1 kommentar:

  1. Grusomt og ikke få sove. Men etter som talen din gikk så fint, sover du kanskje til natta. Jeg sov inatt.....men har sovet elendig hele uka.

    SvarSlett