onsdag 6. januar 2016

Torsdag allerede?

Sånn ca hver mandag så skal jeg begynne et nytt og bedre liv. Tenker jeg. Det blir med tanken...
Dro frem vekta, bare for å se om den virket, og det gjorde den. Det var en øvelse, altså knekk i knærne. 
Men jeg ga meg ikke. Neste øvelse, legge med ned på sofaen, med bøyde knær mens jeg tok meg for med armene. Det gir styrke i overarmene! 
Gjør mange øvelser gjennom dagen, skjønner du, og det gir resultater! I stedet for sånn trapp du skal gå opp og ned på, har jeg løsningen for deg som ikke har råd til en sånn dyr sak. Ta en stol, stå på den og bytt ei lyspære, da har du plutselig fått dratt ut litt av de musklene bak på lårene, leggene blir sterkere, for du løfter jo kroppen! Tenk på hver gang du løfter et glass eller en kopp kaffe...veier jo noe det også, og ikke blir du varm heller...hvis ikke det er sommeren da, anbefaler da å løfte det glasset innendørs, ellers svetter du unødvendig, 


Som du skjønner, så trener jeg ikke mer enn nødvendig.. Går og står hele dagen på jobb,blir sterk nok av det ;-)

Hadde håpet å få med meg reportasjen med Petter uteligger på god morgen Norge, men da er fuglen fløyet..
Ha en strålende dag, med eller uten trening! 
Klem fra meg







2 kommentarer:

  1. Sannelig godt det er en mandag hver uke..stadig vekk en ny start:))

    SvarSlett
  2. Herlig med torsdag, da er det helg for min del. Skal prøve å røre meg litt idag.

    SvarSlett