torsdag 28. januar 2016

Å ha tro på seg selv

Skulle du ikke ønske at du var full av selvtillit, mot, styrke og håp?
Av og til har jeg det sånn, mer nå enn før heldigvis. Jeg vet nå at jeg klarer det meste, bare jeg lar være å høre på den stemmen i hodet som motsier meg. 
Men magefølelsen, den er det jeg som svikter. Åsså magefølelsen, som bestandig har rett.
Jeg har bestemt meg for ikke å svikte den mer. 
Av og til lytter jeg lenge til den, i håp om at den ekle følelsen skal forsvinne, spesielt hvis det er noe jeg egentlig har veldig lyst til, men som magefølelsen min sier nei til, ikke gjør det. Eller når den sier at noe er galt, dette stemmer ikke. Da lytter jeg, endelig, etter å ha protestert mot den i mange år. Og når noen lyver til meg. Da smeller det til i magen tvert, registrerer det, og VET at nå ble jeg løyet til. Stort sett lar jeg det passere, registrerer det bare, og lagrer det. 

Må si dette har ikke blitt den bloggen jeg trodde det skulle bli. Så for meg noe alla den gamle.
Jeg har vel blitt eldre, hehe. Ikke kjedelig, bare eldre. Med litt mer livserfaring, mye kunne jeg godt klart meg uten, men hvordan hadde jeg vært da?
Noen sier det er en mening med alt.
Er du enig?

Ha en fin fredag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar