søndag 10. januar 2016

Spent i hele meg

Den private visningen gikk veldig bra. Det skulle jo kommet to, men kun det ene paret kom, men de var   veldig interesserte og hadde mange spørsmål. De skal kjøpe sitt første hjem, og klarte kjole sin begeistring :-)
Så jeg er spent nå, kommer de til å legge inn bud, noe de sa de ville gjøre? Prøver å ikke tenke så mye på det, men merker jo at tankene mine stadig vekk vandrer. Jeg venter ingenting før tirsdag, bare for ikke å vente hele mandagen på telefon fra megleren. 
Jeg skal se på den leiligheten jeg falt for idag kl.12. 
Var i banken og snakket med min kontakt der, som også er ei god venninne. Og hun kunne berolige meg med at jeg får lån så sant vi får solgt. Tilbød meg også å låne deres leilighet frem til jeg finner noe, så bolig har jeg :-)

Nei, jeg må vel begynne å stelle meg, tar tid i min alder ;-). Må bare få steika i ovnen snart, skikkelig søndagsmiddag for en gangs skyld 

Ha en strålende dag og klem fra meg 

2 kommentarer: