fredag 15. januar 2016

Jeg klarte det :-)

Du kan tro jeg var spent og berøves før jeg skulle i "ilden". Pumpa slo hardt, og smilet var en tanke stivt, hehe..

Men så ble det min tur da, ble introdusert så pent at man skulle tro kongen sjøl satt der..
Trakk pusten og begynte;
Hei, jeg heter Frøydis
Og fikk et rungende "hei Frøydis" tilbake. 
Så kom den berømte klumpen og 10 tårer ca. Men da det var over, fikk jeg stor applaus og mange klemmer, klemmer fra folk jeg aldri har sett før og sikkert ikke kommer til å se igjen...
Kjente det var riktig å gjøre det, etterpå, da det var over...

Da jeg kom ut, stod det en mann jeg har lært å kjenne på få måneder, og jeg ble så glad for å se han og sa jeg ikke hadde sett at han var der.
Da så jeg det, alvoret i ansiktet. Noe hadde skjedd.
Han hadde funnet kona si død i sengen i går. Han skulle inn og si ha det og gi henne en klem før han gikk på jobb, noe han gjør hver dag.
Nå er hun ikke mer...mine tanker går det deg, min venn.


3 kommentarer: