lørdag 2. januar 2016

Takknemlig

Tusen takk alle sammen!
Jeg er overveldet og helt rørt over alle de fine hilsnene og tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg. Setter stor pris på det! Jeg vil bare poengtere at jeg er hverken sint, sur eller bitter over det jeg har opplevd i mitt 50 år lange (korte) liv. 
Jeg fikk en nydelig SMS av ei god venninne, og jeg har lyst å dele med dere noe av hva hun skrev, uten å ha spurt om lov, men det er jo kun jeg som vet hvem hun er 😉
" så flink du er til å ordlegge deg, selv om mye av det du skreiv er feil. DU har nemlig ikke feila i alle dine samboerskap, du har fått erfaringer, det er det du har. Du har ikke feila med å prøve å beholde familiefreden og skåne guttene. Du har gjort det i beste mening. For å komme noen vei i livet må man prøve og feile litt. " 
Jeg syns det var så fint sagt. Så tusen takk til deg som sendte det til meg ❤️

Ingen er perfekte, alle trør feil i løpet av livet. Jeg håper jeg kan nå frem til minst en som sliter, gi håp og tro på at livet er bra, det er lov å be om hjelp, det er lov å vise seg "svak". Jeg tror at vi alle har en indre styrke, selv når det er som mørkest så finnes det håp, det er lov å si at du faktisk har en dårlig dag. Det er en styrke å be om hjelp. 

Jeg er evig takknemlig for de flotte sønnene jeg har fått, og er så stolt over at de begge har fått en utdannelse og har jobb. 
Jeg er takknemlig for de herlige søstrene mine, at de ikke har gitt meg opp. Da jeg kom ut av skapet, var de der og holdt vingene sine rundt meg og forsikret meg om at jeg er søstera deres, samme hvem jeg ble glad i. Og det viste seg jo at det ikke var så stort sjokk da det kom til stykke 😂
Og vennene mine, jeg har ikke så mange jeg kaller venner, men de jeg har, er verdens beste. Vi trenger ikke treffes flere ganger i måneden, to gode venninner jeg har hatt i oppimot 25 år treffer jeg kanskje to ganger i året, og så er det som om vi var sammen forrige uke. Ei god venninne som jeg ble kjent med da jeg bodde i Houston kan det gå år mellom hver gang, men venn, ja det er hun!! Tone, I love you❤️
Jeg kan ikke nevne alle med navn, dere vet hvem dere er.

Noen vil kanskje mene jeg er for privat...ja kanskje jeg er det, men det er mitt valg, jeg står inne for alt jeg deler, mye forblir mitt. 

Jeg kunne skrevet så mye mer, men nå er jeg sulten etter en lang dag på jobb...
Takk for at du brukte tiden din på å lese dette også

Klem fra Frøydis 

5 kommentarer: