onsdag 27. januar 2016

Fremtiden

Det er godt vi ikke vet hva som skal skje, selv om jeg gjerne skulle hatt ei krystallkule innimellom..
Det stresser meg ikke å ikke vite hvor jeg havner til slutt, men jeg skulle gjerne visst det allikevel. Leiligheten jeg falt pladask for, ble det budrunde på, så jeg trakk meg fra den. Jeg vil bo, ikke bare leve.
Noe sånn som dette ser jeg for meg at det skal bli, bortsett fra det rødvinsglasset ;-)
Peis kunne jeg godt tenke meg, men ikke et "must". Elsker ei god bok. Før så du meg knapt uten, nå kan jeg ikke huske hvilken bok jeg leste sist. Jeg elsker krim, helst en som er så skummel at jeg knapt tør å lese på senga. Hvilken bok er det, tenker du da? Jeffrey Deaver's Knokkelsamleren. Det var på slutten av 90-tallet. Jeg leste den, men glemmer den aldri. Skummel! Dritbra! 
Jeg har noen favorittforfattere.
Marian Keyes f.eks. Har lest alle av henne som er på norsk. Favoritten er den som heter Rachels ferie. Den har jeg lest 2 ganger. Første ganga da den kom ut her i landet, da lo jeg høyt flere ganger. Andre ganga jeg leste den, var for etpar år siden. Da lo jeg ikke, jeg leste den med nye øyne. Anbefales!!! 

Og så er det jo Cecilia Ahern. Det er hun som har skrevet PS Jeg elsker deg. Sett filmen men ikke lest boka? Glem filmen, les boka!

Ha en flott dag alle sammen, jeg skal pleie meg selv
Klem til alle som vil ha 

4 kommentarer:

  1. håper det snart ordner seg m leilighet som du kan kose deg m masse gode bøker. Du har jo funnet rødvin du liker, så kan hende rødvinsglasset også er der ( eller var det saftglass 😂)

    SvarSlett
  2. Plutselig dukker din leilighet opp...og plutselig sitter du der med rødvinsglasset også:))
    Nyt dagen, klem:)

    SvarSlett
  3. Håper det ordner seg, det har du fortjent 😃

    SvarSlett
  4. Håper det ordner seg, det har du fortjent 😃

    SvarSlett