søndag 31. januar 2016

Glede

Nå har jeg virkelig ro i sjela. Herlig! 
Jeg flytter siste uka i mars, passer perfekt, er jo påska da, så trenger ikke ta fri fra jobb, pluss at vi har god tid til å vaske oss ut av leiligheten. 
Var og så på den jeg skal leie i går, og ble såå glad. Den er kjempekoselig og kjempefin, og det beste er jo at jeg kjenner disse flotte menneskene jeg er så heldig å få leie av. 

Her er fruen i huset, og Hege heter hun. Hege og jeg har kjent hverandre siden vi var ca14. Vi sang i kor sammen i mange år. Jeg var litt misunnelig på henne, for hun var solist, jeg var "bare" en alt. For dere som ikke vet hva en alt er, så får dere Google, hehe..
Jeg blir nærmeste nabo til sønnen min, Stian. Det blir så koselig! 
Her er kjøkkenet 

Og her er stua


Jeg tror jeg får plass til spisestua mi her. Skal spør om jeg kan få målene.
Jeg kan bo der så lenge jeg vil, og det er så digg å tenke på. Slippe det stresset med å kjøpe, pluss at leia er så billig, at jeg jeg kan leve, ikke bare bo. DIGG, igjen.

Jeg er så lettet og glad at jeg føler jeg kan fly, hehe.
Og så syns jeg at jeg fortjener dette, etter alt det vonde og vanskelige jeg har gått gjennom. Det har jeg lov å si!!

Ha en superduper dag alle sammen
Klem fra meg




4 kommentarer:

  1. Gratulerer med fin leilighet, detw høres så flott ut, blir nok bra dette,
    Moro å høre du gleder deg,
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Ja dette fortjener du så absolutt. Gratulerer ❤️

    SvarSlett
  3. Grattis😘 Dette fortjener du virkelig👍

    SvarSlett
  4. Blir flott ja Frøydis! Da er det bare å glede seg:)

    SvarSlett