onsdag 13. januar 2016

Lettet...og litt urolig

Ja, så gikk det så bra som det kunne. Vi fikk solgt i dag. Tror vi har vært skikkelig heldige som fikk solgt så fort, med tanke på hvordan det er med økonomien til folk der ute, mister jobber over alt. 
Vi måtte gå ned i pris, men det forventet vi jo, og kan jo nå si at det var vi som "slo i bordet" med prisantydningen, megler mente 100.000 mindre...han hadde rett, vi var smarte...kan vi ikke si vi deler på suksessen?? 

Nå må jeg finne meg en plass...vel, i hodet mitt har jeg funnet den, men hjelp...

Jeg er så heldig at jeg har jo fått tilbud om å leie leilighet, så jeg slipper jo å stresse, heldigvis.
De som har kjøpt, overtar 1.april. Må si jeg gleder meg fryktelig nå. 
Syns jeg fortjener litt medgang nå, hatt nok motstand for en stund...
Så tenker jeg at hadde jeg ikke opplevd alt jeg har, så hadde jeg ikke vært den jeg er i dag...

God natt 

3 kommentarer:

  1. Såå godt å høre!!
    Det ordner seg for snille piker, vettu :)
    Lykketilklem:)

    SvarSlett
  2. Hurra. Det er så bra og kunne legge salget bak seg. Grusom prosess i grunnen.
    Håper du lander på et nytt bo snart.
    Klemmings

    SvarSlett
  3. Sånn er det, livet former en, gratulere med salg,

    SvarSlett