mandag 11. januar 2016

Moroa har startet

Det har kommet inn bud.. I går kveld. 
Skal snakke med megleren før jeg går på jobb, så nå er det ihvertfall spennende. Vi er jo heldige, tross alt. Det er jo bare en uke siden visning. 

Har du nyttårsforsett da? Jeg tror ikke noe på de, av den enkle grunn at jeg aldri har klart noen av de. I mange år skulle jeg slutte å røyke. Det holdt jo til ca en halv time inn i det nye året. Så heiv jeg meg på " få sommerkroppen". Da ble jeg fryktelig sugen på alt som man legger på seg av, så datt av den også.

Fant ut at jeg har jo kropp hele året, og den har jeg jobbet fælt for å få, hvorfor miste den liksom? Noen sliter med å legge på seg, andre slanker seg hele livet...noe så trist, tenker jeg da. Nei, lev nå, vi har bare dette livet, som vi vet om. Nyt det! 
Vi har alle tunge dager, ihvertfall hvis vi er ærlige. Det blir mer og mer åpenhet rundt psykisk helse heldigvis. 
Hva gjør deg glad? Ikke nødvendigvis lykkelig, men glad? 

Ha en flott dag og klem fra meg

4 kommentarer:

  1. God morgen Frøydis, så bra at det er kommet inn bud, da er det igang. Ha en strålende dag 😃⛄

    SvarSlett
  2. God morgen Frøydis, så bra at det er kommet inn bud, da er det igang. Ha en strålende dag 😃⛄

    SvarSlett
  3. Grattis med bud👍Dette blir spennende😀Ha en strålende dag😘

    SvarSlett
  4. Spennende tider Frøydis. Nyttårsforsetter har jeg ikke, man kan legge om kursen ellers i året også hvis man ønsker det.
    Ha en fin kveld 😘

    SvarSlett