torsdag 17. mars 2016

Tida flyr..

Hjelpes meg, idag er det 2 uker til de nye flytter inn her, og det er rart å tenke på. 
Jeg visste jo, da vi flyttet inn, kom jeg ikke til å bli gammel her, men at det skulle gå SÅ fort...nei det visste jeg ikke. 
Jeg var oppe i min leilighet i går ettermiddag, og jeg fikk rydda mesteparten på plass. Nytt sengetøy ble lagt på senga, kopper og kar satt i skapene. Litt pynteting plasserte jeg bare, de blir nok satt på en ordentlig plass etterhvert, men god hjelp av søstrene mine. De er flinkere enn meg til det der. Og jeg får ikke gjort så mye merkes det nå heller. Det eneste jeg trenger hjelp til, er å få spisestua opp. Den er blytung, og foten må fjernes først, ellers blir det umulig å bære det. 10 stoler skal også med.
Alt har ordnet seg for meg til nå, så håper og tror at denne siste tingen også faller på plass 🤗

Jeg har ikke fått blogga noe særlig, har så mye annet som svirrer rundt i hodet mitt..og hvis du lurer; nei!! Jeg har IKKE truffet noen andre...som ei viss ei trodde her om dagen. Gidder ikke si hvem det var...men søstrene mine vet det 😉 og nei, det var ikke de som spurte.
Blir matt! La meg puste litt først!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar