søndag 20. mars 2016

7..

Ja, nå er det bare 7 dager igjen, så flytter jeg inn. 
Tingene mine begynner virkelig å komme på plass, er resten av tøyet mitt, litt "pønt", og spisestua. Det ordna seg med hjelp til å få den opp. Søstra mi og mannen hennes, Petter, kommer og hjelper meg med den neste mandag. Og da tenkte jeg å liksågodt flytte inn. 
Det er litt rart, og vemodig..og trist også. Ikke misforstå, det er helt riktig å gjøre dette. Men vi hadde tross alt nesten 5 år sammen. Det er ikke bare å sette en strek over det. Uansett hva som har skjedd. Vi har begge gjort store feil. Det vi gjør riktig nå, er å prate om det. 
Så kan vi sitte her og stønne over hvor mye vi gjorde feil, samtidig som vi ler av alt det gøye vi også har gjort. 
Første turen vi hadde sammen f.eks. Jeg hadde lyst å vise henne York som ligger i nord-England, i tilfelle du ikke visste det.. En nydelig liten by som jeg har vært i mange ganger. Så jeg blir ikke like bergtatt, siden jeg har vært der ørten ganger før....men det var en opplevelse å se hennes reaksjon da vi kom dit.
Sånne minner er gode å ha! 
Og gode minner tar jeg vare på, resten av livet. 
Nå begynner snart en ny epoke. Hvem vet hva som skjer? Ikke jeg, ikke du. 
Men jeg vet det blir bra. 

Livet er jammen meg ikke så værst...
Med et annet bord, og spisestua der jeg står og tar bildet...og litt større TV...og litt pønt, stæsj og bilder..
Da har vi det 👌












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar