søndag 7. februar 2016

Drømmer...

Jeg drømmer så mye rart, og ikke alltid noe gøy noe.
Men det er jo mye man kan drømme om. Nå for tida, når jeg dagdrømmer, går det konstant på der jeg skal bo. Og nå nærmer det seg fort :-)))

De jeg skal leie av, er bare helt herlige, begge 2! 
Nå har det seg sånn at jeg har vært heldig med mye i denne prosessen. Først og fremst leiligheten. Den er delvis møblert, dvs jeg trenger bare å ta med meg vaskemaskin og spisestua av møbler. Og vaskemaskinen har jeg fått gratis, og den er bare 3 år gammel. Jeg forteller ikke dette for å skryte, jeg er bare så utrolig takknemlig. 
Og nå får jeg jammen meg lov å komme opp med saker og ting, lenge før jeg flytter inn!! 
Jeg vet det, jeg er heldig! 
Og alle søstrene mine stiller opp, de har tilhenger, så det vil ikke ta mange turene. 
Jeg har heller ikke så mye å pakke, mesteparten er jo ikke kommet ut av eskene fra forrige flytting. 
Endel kjøkkenutstyr bare, og klærne. De går i en søppelsekk eller 3..
Av pynteting så er det mest lysestaker, eller andre ting å tenne lys i. Jeg skal få det så koselig :-).
Søsteren min, Kari, er ekspert på interiør, så håper og tror hun vil hjelpe med det. Jeg er nemlig ikke flink på det området, jeg ser det er flott når det er ferdig, men ikke før. Kan jo ikke være flink i alt...

Så er det andre drømmer som ikke er noe gøye. Jeg har søvnparalyse, dvs at hjernen er våken, men ikke kroppen. Ofte har jeg kjent at noen legger seg ved siden av meg i senga, klemmer rundt leggen min, og en gang var det akkurat som om jeg ble kvelt. Og jeg klarer ikke å røre på meg! 
Hadde en episode natt til søndag, altså i går. Jeg var helt fastlåst i situasjonen, prøvde å gi lyd fra meg, så jeg kunne våkne skikkelig. Klarte det etter lang tid, men blir jo helt utslitt.
Tenk deg dette, du ligger i senga, helt alene, kun deg i rommet. Så kjenner du at madrassen synker fordi det kommer noen og legger seg der. 
Så kjenner du to hender som vandrer over kroppen din, kiler deg på halsen før de klemmer til...
Høres det festlig ut? 
Det er det ikke...skjer heldigvis ikke så ofte lenger, men en gang er nok.

Håper jeg får fred i natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar