fredag 12. februar 2016

Bare for å gi lyd fra meg...

Fryktelig lenge siden jeg har blogga kjente jeg nå, helt sånn plutselig.
Tida flyr, og det nærmer seg flytting. Sier det igjen, jeg GLEDER meg, hehe. Til søndag kjører jeg opp med første lass. Det blir så greit, klapper nesten i pur glede, hehe.

Og her ser du logoen til arbeidsplassen min. Idag er det 2 år siden jeg begynte, og det har vært litt av en læringskurve. Jeg har lært vanvittig mye, og har vanvittig mye å lære ennå. Gøy er det, å kjenne på mestring. Jeg hadde vel aldri koplet ei lampe i hele mitt liv, det har man da elektrikere til...
Har blitt 100% flinkere til det nå, kan du si.. Jeg har montert krystall-lamper også. Første ganga var det for mange krystaller...trodde jeg.. Og de pølselabbene av noen fingre er ikke lette å ha kontroll på de heller. 
Jeg har lært mye om interiør, men det er absolutt ikke min sterkeste side, og det er jeg ikke redd for å innrømme heller. Jeg lytter og hermer etter kollegaene mine, og jammen meg får jeg det til innimellom...så hender det at jeg glemmer, men da får jeg en fin påminnelse. Det er veldig inspirerende å få tips, hjelp og råd, for jeg ER ikke flink til det. Jeg er flink til å selge klær, det er jo det jeg har jobbet mest med i min yrkeskarriere. Klær og sminke... Men vi blir jo aldri for gamle til å lære, er det noen som sier. 

Jeg fikk kake på jobb, brownies med krem!! Nam!! Selv om det var like før jeg skulle gå hjem og spise middag, spiste jeg to stykker. 
Var plass til middag også.
Og cola
Og ostepop.

Nå skal jeg se på Ellen-show. Den absolutt beste og morsomste dama jeg kan tenke meg. Hun er et flott og godt menneske. 
Drømmen min er å være i studio når det er opptak.
Så hvis du vil glede en halvgammel singel dame som er i sitt enåfemtiende år...
Du skal få en klem hvis du ordner det :-)

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar