tirsdag 12. april 2016

På plass

Nå har jeg kommet på plass i leiligheten min. Jeg stortrives! For dere som tror på gode og dårlige energier...her er det bare gode energier! 
Det meste er på plass, og jeg har investert i 2 nye bilder og ei dørmatte. Kunstneren heter Bjørg, og hun er bestevenninna til min søster Kari.
Bjørg hadde utstilling her i Kristiansand på en kafé som heter Portalen, drevet av bymisjonen. Hun inviterte meg, og jeg takket ja, noe jeg er sjeleglad for idag. Jeg fikk virkelig opp øynene for hvor vakre bildene hennes er, og bestemte meg for å kjøpe av henne med en gang jeg visste jeg hadde råd. Ikke det at hun er dyr, men folk flest må vel prioritere regninger og mat før de kan unne seg noe ekstra? 
Sånn er det ihvertfall for meg.
Og nå er jeg den stolte eier av disse nydelighetene 
Har du lyst på noe som gjør deg glad hver gang du går forbi, bør du virkelig ta en titt på sida hennes på Facebook, Atelierboga 

En liten "hemmelighet" til slutt...jeg har bestilt 2 bilder til, et til kjøkkenet og et til stua.

Kan nesten ikke vente ❤️❤️❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar